About Me

My photo
i'm azmira. 1991's. putrajaya. i dont know how to write.

Friday, February 22, 2013

klang - putrajaya

tepat jam pukul 11 malam. gua diarahkan menjadi drebar kepada parents tercinta dari klang ke putrajaya. gua yg tengah drive dengan penuh sopan santun di atas jalan raya , bonda di belakang sudah dibuai mimpi.then gua asyik dok terdengar je boss gua menguap.

gua : tidur jelaa pa. 
boss : tak mau la. takot.
gua : mira bawak slow and steady je.
boss : no no no. u masih dalam pemerhatian. slow and steady ape kalau bawak nak laju je ?
-,-

dalam masa beberapa minit kemudian , dengkuran mulai didengari.
gua dengan penuh semangat tekan pedal minyak , namun tak lama. boss di sebelah perasan. kereta begerak perlahan kembali. 
aishhh. JPJ pun tak jaga aku mcm ni dulu tau. 

p/s : bila daddy dah dok sebelah jadi co-pilot , insyaAllah segala nye terus menjadi baik dan sangat bersopan santun di atas jalan raya. :D

No comments: