About Me

My photo
i'm azmira. 1991's. putrajaya. i dont know how to write.

Wednesday, February 20, 2013

awet muda

ye. tajuknye awet muda ye anak-anak. ehemm. ini bukan perasan tapi hakikat oke. hakikat. LOL. dimana tadi, 20/02/13 , Rabu. bertempat di SK Putrajaya 9 (1). dimana gua menemani big boss gua a.k.a daddy gua ke sekolah adik gua , it means ex-sekolah gua untuk menyelesaikan beberapa perkara. untuk menyelesaikan perkara tersebut , kami perlu berjumpa dgn salah seorang guru yg merupakan salah seorang guru yg dah lama berkhidmat di situ sejak gua tak masuk sekolah kat situ lagi . *bebelit2 aku cerita. -,- 

daddy : *sambilmenunjuk ke arah gua. ni pun sekolah kat sini jugak dulu.
cikgu : oh ye ? awak batch bile ?
gua : batch dgn haizan , fahmi , atikah n bla3. *time ni perlu sebut nama yg peymes2 je. baru cikgu boleh ingat. ye dok ? :))
cikgu : ohh lama dah. saya ingatkan awak baru lepas SPM. 

nampak tak ? nampak tak ? cikgu pun perasan tau muka gua ni awet muda. mihmihmih. 
perlu ke gua highlight kan ? perlu ke ? 

No comments: