About Me

My photo
i'm azmira. 1991's. putrajaya. i dont know how to write.

Friday, April 13, 2012

its been awhile

yeah.
its been awhile right?
dimulakan dengan bismillah.
assalamualaikum people. :-)

wow. sangat lama tak update blog. nampak sangat terbiar. maaf la . bukan niat nak sisihkan blog ni. cuma mencari masa dan mood yang sesuai untuk update. ohh. btw. i baru sahaja menamatkan diploma. alhamdulillah. semoga segalanya berjalan dgn lancar ye. aminnn. dan kini dah masuk 2 minggu cuti. goyang kaki sahaja di rumah. bukan bermaksud tak mau kerja tapi ... hmmm hmmm. haha.

ok ok. seperti yang dijanjikan sebelum ni. banyak yg nak diceritakan kan ? aha . inilah waktu yg sesuai untuk i bercerita panjang lebar dengan anda2 semua. ^^. dimana banyak kejadian berlaku ketika i part 6 and berlaku di sekitar terengganu yang indah itu. 

tanpa membuang masa. didahului dengan kenduri. ye. kenduri kahwin kakak kawan i , hadaina , yang terletak di kuala terengganu. dimana majlis dibuat di restoran keluarga beliau yg berdekatan dengan pasar payang. pabila undangan diterima , satu batch mula merancang. perrgghh . memang rombongan cik kiah dari dungun. kompius sape yg kahwin sebenarnye. emm. adalah dalam 7 or 8 kereta. *lupe.sori.




*sekitar majlis.

after kenduri. jalan2 sebentar di pasar payang. sekadar mencuci mata tengok kain2 batik. dah tu pi pusing tempat lain plak. ke masjid kristal. zohor perlu ditunaikan jugak mehh. ohh. time ni ada jugak yg berpecah , sesat and bla3. 





and after semua dah selesai solat. pi menjamu selera petang kat blakang lapangan terbang. sotong celup tepung. ABC. cendol and macam2 lagi. maaf ye. i takde gambar time ni. 
dalam pukul 6 gerak pulang ke dungun. kereta2  yg lain mula berpecah. dalam perjalanan pulang , ada pulak cerita lain iaitu accident. haha. accident kecil kecilan la kot. tapi nasib baik semuanya selamat dan dalam keadaan yang baik. 

ok. the end cerita yang pertama.
nantikan cerita yg kedua.
our family day.
:-)

see u later.

p/s : cuti ni aku taktau nak buat ape selain menghabiskan duit makbapak. amaigad !