About Me

My photo
i'm azmira. 1991's. putrajaya. i dont know how to write.

Monday, November 21, 2011

the name

hey there.
dimulakan dengan bismillah.
diikuti dengan assalamualaikum.
ehemmm.

ok. sebelum ni aku tak pernah memperkenalkan diri kat sini. perlu kah ? atau tidak perlu ? hmm. bagi aku cukup la kalau bagitau nama je kan ? ok ok. nama diberi AZMIRATUL ZAHARAH BT FADLI. oh ya. bagi aku memang agak panjang. thank you to my lovely grandma . yup. nenek aku yg bagi nama ni. unik je aku rasa sebab setakat ni aku tak pernah dengaq ada orang nama yg sebijik macam aku. kau hado ? haha.

disebabkan nama aku yg panjang tu , they call me , AZ , MIRA , AZMIRA , AZMI , ATUL , ZAHAR , and many more. officially , dari kecik orang panggil MIRA je. masuk je sekolah rendah. AZMI and ZAHARAH pulakk . time sekolah menengah , usually gune AZMIRA , since ramai sangat mira in the same batch. and then ATUL tu puncanye time aku kerja kat watson's pharmacy lepas SPM dulu. naik universiti barula dapat nama AZ tu haaa. kini semuanya melekat. alhamdulillah . takde lagi nama panggilan yg bukan and yg tak diingini. 

lastly . yes. i am proud with my name. even i only know the meaning of zaharah which is flowers. heee. so. rakan rakan ku yg tersyg lagi tercinta . silalalalala bangga dengan nama anda. pastikan ianya membawa maksud yg baik. sekian sahaja . cukupla setakat ni.

nota : semalam MALAYSIA MENANG BOLA SUKAN SEA ! aku nak bangga jugak ! auummmm ! CONGRATULATIONS ! 

No comments: